mamaqaira choice

mamaqaira choice
Shaklee Independent Distributor at Puncak Alam and Saujana Utama Selangor. Delivery throughout Malaysia | eyla7905@gmail.com | 012-6715001 | ID: 1131998

Selamat Datang

BLog ini khas untuk semua pembaca...pelbagai info & perkongsian tentang vitamin/supplement semulajadi untuk kesihatan seisi keluarga...istimewa juga untuk ibu mengandung, ibu menyusu dan ibu berpantang…

Isnin, 27 Ogos 2012

Apa Perbezaan SHAKLEE yang Menjadikannya Antara Terbaik...???


Bagaimana anda memilih makanan tambahan atau herba yang baik. Kadang-kadang ia boleh mengelirukan kerana terdapat begitu banyak makanan tambahan oleh pelbagai syarikat pengeluar hari ini.

Setiap syarikat menuntut mempunyai standard kualiti tertinggi dan produk yang disokong oleh sains yang cemerlang.

"Mereka semua mendakwa untuk menjadi yang terbaik.
"Jadi apa yang benar-benar membezakan Shaklee dari yang lain?
"Terdapat beberapa perkara yang membuat Shaklee menonjol dari yang lain.

Komitmen Shaklee hanya membuat produk yang tidak mendatangkan mudarat dan menghasilkan produk manfaat yang terbukti.
"Sebahagian daripada anda mungkin ingat produk-produk penurunan berat badan yang mengandungi ephedra (ma huang) dari beberapa tahun yang lalu.Ephedra biasa digunakan dalam produk penurunan berat badan. Ia berkesan meningkatkan kadar metabolik, tetapi ia juga menyebabkan aritmia - ia mampu membunuh.
"Itu adalah jelas dari penulisan saintifik pada masa itu. Sudah tentu, Shaklee memilih untuk tidak menggunakan ephedra dalam produk penurunan berat badan mereka. Tetapi masih ada sesetengah pengeluar yang menggunakannya dalam penghasilan produk mereka.  - sehingga FDA melangkah masuk dan mengharamkan ephedra.

Komitmen Shaklee untuk membuat produk mereka sebagai semulajadi yang mungkin. Kita terdedah kepada bahan kimia yang terlalu banyak toksik dalam makanan yang kita makan, air yang kita minum dan udara yang kita sedut. Kerana itu saya lebih suka untuk mengelakkan bahan-bahan tiruan dalam makanan tambahan yang diambil.
"Saya telah melihat senarai bahan-bahan tiruan bahawa Shaklee tidak akan menggunakannya. Ia adalah saiz buku telefon kecil.
"Dan senarai itu termasuk sucralose. Walaupun ramai pakar akan memberi jaminan kepada anda bahawa sucralose adalah selamat, pakar-pakar lain tidak begitu pasti.

Shaklee juga tidak akan menggunakan bahan-bahan GMO(genetically modified organisms).
"Jadi apa bottom line anda sebagai pengguna?
"Ia adalah sukar untuk menilai keberkesanan dan keselamatan bahan atau produk, tetapi anda boleh menjadi seorang pembaca label arif.
"Saya akan mengesyorkan mengelakkan makanan tambahan yang mengandungi warna tiruan, pengawet dan pemanis (termasuk sucralose).

"Dan bagi produk makanan (shake, bar dan gel) Saya juga akan mengesyorkan mengelakkan dari mengambilnya melainkan label khusus yang menyatakan bahawa mereka menggunakan bahan-bahan bukan GMO.

Pastikan produk kesihatan yang anda ambil telah berada di pasaran untuk sekurang-kurangnya 20 tahun dan ia masih dianggap selamat.
Sejak 1956, Shaklee menjadi peneraju dalam produk kesihatan dan makanan tambahan.Apabila anda memilih Shaklee, yakinlah dengan tiga perkara – ia sentiasa selamat, berkesan dan semulajadi.
(sumber: healthsachoice.com)

Jadi, bagaimana dengan pilihan anda...? Pastikan anda memilih produk yang selamat untuk kebaikan diri anda sekeluarga!



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Untuk Pertanyaan & Promosi Terkini : 
Sms~ 012-6715001 (Eyla Hamzah)
Email~ eyla7905@gmail.com
Shaklee ID ~ 868889
Jika berminat boleh isi Order Form  ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.