mamaqaira choice

mamaqaira choice
Shaklee Independent Distributor at Puncak Alam and Saujana Utama Selangor. Delivery throughout Malaysia | eyla7905@gmail.com | 012-6715001 | ID: 1131998

Selamat Datang

BLog ini khas untuk semua pembaca...pelbagai info & perkongsian tentang vitamin/supplement semulajadi untuk kesihatan seisi keluarga...istimewa juga untuk ibu mengandung, ibu menyusu dan ibu berpantang…

Jumaat, 13 Jun 2014

Promosi Jun 2014~Vitamin E (Beli 6 Percuma 1)

Teks: MamaQaira

Assalamualaikum...salam sejahtera :)
Rasanya belum terlambat berkongsi kehebatan Vitamin E semulajadi ini, apatah lagi Bulan Jun ini merupakan Promosi Vitamin E (Beli 6 percuma 1)...dah lama sangat rasanya Shaklee tak buat promo VitaminE nih, jadi bagi peminat tegar vitamin E ni...sangat3 berbaloi dapatkan sekarang. Berkongsilah dengan keluarga dan rakan-rakan...kan..dapat keahlian percuma dan cashback lagiii..
Haaa..best kann..banyak lagi keistimewaan lain bila dah jadi ahli nii..tpi yang tu citer lain kali lah. Sebab skrang ni entry saya pasal vitamin E..hihi

Vitamin E terbaik


Banyak dah vitamin E pasaran kann...sampai tak tahu nak pilih, okey...bagi Vitamin E Shaklee ini adalah antara perbezaannya:
Ia dibuat daripada minyak soya organic dan minyak biji gandum yang kaya dengan vitamin E, diekstrak d-alpha tocopheryl, d-alpha tocopherol yang aktif secara fisiologi dan digabung dengan 8 jenis Vitamin E (alpha, beta, gama, delta)…menjadika ia adalah Vitamin E paling lengkap di pasaran.
Mengandungi 10mg selenium semulajadi yang membantu tubuh menyerap vitamin E, memelihara membrane sel, sel darah merah dan tisu-tisu otot. Ianya juga adalah penyahtoksik semulajadi logam berat seperti raksa, cadmium dan mengukuhkan antioksidan serta melindungi retina.

TAHUKAH ANDA?
vitamin E ini ialah, 60-70% darinya akan disingkirkan dari tubuh setiap hari (tidak semua disimpan dalam badan) dan ia tidak menjadi toksik seperti vitamin A.
~Vitamin E sahaja tidak sempurna tanpa selenium. Pengambilan vitamin E perlulah lengkap dengan selenium untuk mendapat kesan pengambilan yang optimum manakala tanpa selenium ia boleh bertindak sebagai toksik dalam jangka panjang kerana ia tidak dapat melaksanakan fungsinya dengan baik.



** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease Berminat? ***************************************** PM: www.facebook.com/messages/MamaQaira SMS/WhatsApp: 012-6715001 BLOG: www.mamaqairachoice.blogspot.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.