mamaqaira choice

mamaqaira choice
Shaklee Independent Distributor at Puncak Alam and Saujana Utama Selangor. Delivery throughout Malaysia | eyla7905@gmail.com | 012-6715001 | ID: 1131998

Selamat Datang

BLog ini khas untuk semua pembaca...pelbagai info & perkongsian tentang vitamin/supplement semulajadi untuk kesihatan seisi keluarga...istimewa juga untuk ibu mengandung, ibu menyusu dan ibu berpantang…

Rabu, 1 Oktober 2014

Teks: MamaQaira

Assalamualaikum...


Bangun pagi ni macam-macam nak kene buat, sume dah ter'list' dalam kotak fikiran...mudah-mudahan dapat laksanakan apa jua perancangan hari ni. Dalam melayan kesibukan tugas harian, tak mungkin kita boleh ketepikan kepada Sang Pencipta. Walau sesibuk mana pun kita, adalah jalan terbaik meluangkan sedikit masa untuk mengadap kiblat dalam dhuha, sentiasa basahkan bibir dengan selawat & zikir...jadikan amalan, peneman di kala melakukan setiap kerja.

Bayangkan betapa besarnya nikmat yang telah kita kecapi dengan kesihatan yang masih kita rasai dan udara yang kita sedut, alam yang masih terbentang untuk kita bertebaran. Jangan sekadar mengejar harta duniawi..rezeki itu lebih sukar dicari tapi senang dijemput.

Buat banyak-banyak yang ALLAH suka, insya ALLAH apa yang kita minta akan dapat. Buat sunat Dhuha, baca surah Waqiah setiap hari dan selalu istighfar dan selawat.

Saya berlalu seketika...jumpa lain di entry yang akan datang..sekian
wasallam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.