mamaqaira choice

mamaqaira choice
Shaklee Independent Distributor at Puncak Alam and Saujana Utama Selangor. Delivery throughout Malaysia | eyla7905@gmail.com | 012-6715001 | ID: 1131998

Selamat Datang

BLog ini khas untuk semua pembaca...pelbagai info & perkongsian tentang vitamin/supplement semulajadi untuk kesihatan seisi keluarga...istimewa juga untuk ibu mengandung, ibu menyusu dan ibu berpantang…

Isnin, 20 Oktober 2014

Ada Apa dalam Handbag...??

Teks: MamaQaira
Kadang-kadang melihat handbag pelbagai gaya dan rupa, pelbagai saiz dan bentuk...dengan harga dan kualiti tersendiri..sampai ribu -riban!!!perghhh...tak terpikir pun nak memiliki handbag dengan rege ribu riban gitew..kalau pun ku mampu..macam membazir jer pulak. rasa macam tak berbaloii..hihi 
Itu pendapat orang yang tak mementingkan gaya macam saya ni lah..haha..sebab pilihan handbag itu sendiri serba sedikit melambangkan gaya si pemakai...ececehhh..macam rancangan Nona la pulak...ahaaksss

Beg mahal-mahal ade ape kat dalam..?

Tak tahulah apa yang ada dalam beg yang berharga ribu-riban tu..tapi bagi si pemakai yang kurang bergaya macam saya nih cukup berpuas hati kalau handbag tu boleh sumbat serba barang sampai ke lampin, botol susu dan pampers. bila keluar bawa baby saya tak suka pegang banyak barang...cukup satu handbag jer, sebab tu keperluan baby pun saya suka sumbat dalam handbag tu jugak..ahakkss

Apa yang selalu ada dalam handbag saya...

Kalau pergi kerja..handbang saya mesti ada barang-barang keperluan di sekolah. Biasalah cikgu la katakan...pen merah pen hitam wajib ada dan pencilbox yang mesti ada macam-macam alatulis. Selain daripada tu tak kurang pentingnya jugak saya mesti bawa notebook kecik tu, macam-macam note ade, pendrive dan marker whiteboard. Barang untuk mekup pulak bedak compact & lip ice jer...tak suka pakai lipstik. Pastu ade kunci almari kat bilik guru, purse tu wajiblah...walau pun kekadang tertinggal jugak. Jangan terkejut botol air 1.5L tu pun saya sumbat sekali dalam handbag tau..hehe...dah macam poket Doreamon. 




Vitamin Asas 'on the go'...

Last but not least...saya mesti bawak pillbox tu, vitamin asas yang saya ambil setiap hari VitC, Vita-Lea dan Bcomp, selepas lunch saya mesti ambil 3 jenis Vitamin ni...alhamdulillah badan terasa cergas dan bertenaga sepanjang hari.

Walaupun sibuk bekerja...keperluan nutrisi untuk kesihatan menyeluruh tidak harus diabaikan. Pengambilan supplemen penting untuk mengekalkan kesihatan dalaman secara menyeluruh. Saya memilih rangkaian pemakanan tambahan daripada Shaklee kerana ianya 100% dari bahan semulajadi dan tidak mengandungi pengawet serta pewarna tiruan.

Vitamin Semulajadi
Vitamin Asas untuk Kesihatan Menyeluruh
Penting bagi saya untuk mengutamakan juga pengambilan supplemen kerana kekangan untuk mendapatkan diet seimbang setiap hari. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.