mamaqaira choice

mamaqaira choice
Shaklee Independent Distributor at Puncak Alam and Saujana Utama Selangor. Delivery throughout Malaysia | eyla7905@gmail.com | 012-6715001 | ID: 1131998

Selamat Datang

BLog ini khas untuk semua pembaca...pelbagai info & perkongsian tentang vitamin/supplement semulajadi untuk kesihatan seisi keluarga...istimewa juga untuk ibu mengandung, ibu menyusu dan ibu berpantang…

Isnin, 4 Mac 2013

Ostematrix Sahabat Baik Untuk Tulang

OSTEMATRIX ~ Komprehensif, Terbukti Secara Klinikal & Mudah Ditelan..

Pengambilan hanya 2 kaplet OsteMatrix sahaja berupaya menghasilkan peningkatan ketara dari segi statistik dalam paras kalsium darah yang disukat dalam suatu tempoh 12 jam. Bagi membolehkan badan kita menggunakan Kalsium untuk membinadan memelihara kekuatan tulang, Kalsium perlulah diserap terlebih dahulu. 


Ostematrix melindungi tulang anda dari gejala osteoporosis. Tulang memerlukan lebih daripada sekadar kalsium untuk membina tulang yang kuat. Osteomatrix juga menyediakan satu matriks unit nutrient kritikal termasuk KALSIUM, VITAMIN D, MAGNESIUM dan banyak lagi untuk membinadan mengekalkan tulang yang kuat.

Fungsi  OSTEMATRIX:
  • Membina tulang dan gigi yang kuat
  • Membantu mengekalkan tekanan darah yang normal
  •  Membantu dalam pengecutan otot dan pelancaran saraf
  • Membantu mengurangkan symptom-simpton senggugut seperti kembung perut, kekejangan, retensi air, mudah meradang dan kemurungan.

OSTEMATRIX Membekalkan:
~1,000mg (100% Pengambilan Harian) unsur Kalsium daripada sumber-sumber yang mempunyai tahapkepekatan yang tinggi dan mudah diserap kerana ianya dari sumber alam semulajadi.
~ 400mg (100% Pengambilan Harian) Magnesium untuk membantu menggabungkan Kalsium ke dalam tulang serta menguatkannya.
~ 400IU (100% Pengambilan Harian) Vitamin D untuk merangsang penyerapan Kalsium.

Cadangan Pengambilan:
OSTEMATRIX dengan kaplet bersalut yang mudah ditelan, perlu diambil sebanyak 4kaplet sehari. Untuk hasil yang lebih baik, ambil 2biji selepas makan (2kali sehari).





** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease 


 Ingin mencuba supplemen Shaklee?
 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
Sms~ 012-6715001 (Eyla Hamzah) 
Email~ eyla7905@gmail.com 
Shaklee ID ~ 868889

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.