mamaqaira choice

mamaqaira choice
Shaklee Independent Distributor at Puncak Alam and Saujana Utama Selangor. Delivery throughout Malaysia | eyla7905@gmail.com | 012-6715001 | ID: 1131998

Selamat Datang

BLog ini khas untuk semua pembaca...pelbagai info & perkongsian tentang vitamin/supplement semulajadi untuk kesihatan seisi keluarga...istimewa juga untuk ibu mengandung, ibu menyusu dan ibu berpantang…

Rabu, 30 Januari 2013

Manfaat Vitalea Iron Formula


Tablet vitalea disaluti dengan serbuk nutrisi-spirulina. Ia merupakan tablet multivitamin yang paling pantas di dunia terlarut dalam air dan juga tubuh manusia. Meneral yang terkandung di dalamnya mudah berintegrasi dengan protein untuk penyerapan yang pantas oleh usus kecil.


Manfaat Utama:

Penambahan tenaga ~ Pemberi tenaga, kecergasan tubuh dan kekuatan mental, sekaligus membantu system memori dan focus dalam aspek pembelajaran  mahupunkerja harian.

Pelengkap nutrisi ~ Kekurangan pelbagai vitamin dan mineral penting akibat amalan diet yang tidak seimbang terutamanya mereka yang vegetarian dan aneamia.

Metabolisme ~ Sangat membantu dalam stimulasi metabolism dan melambatkan proses penuaan.

Elemen penting pada sel tubuh ~ Menyediakan asas nutrisi, memastikan sel hidup, pertumbuhan sel baru, membantu proses tumbesaran, pertumbuhan rambut, otot, kulit, kuku dan hormone serta menjaga kesihatan tiroid.

Melindungi organ ~ Melindungi fungsi buah pinggang, jantung dan hati.



Ujian klinikal telah membuktikan dengan pengambilan Vitalea selama setahun boleh mengurangkan risiko penyakit sebanyak 65%. Vitalea juga terpilih sebagai THE BEST MULTIVITAMIN di dalam public interest pada tahun 2000.


** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease 


 Ingin mendapatkan Vitalea? 
 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
Sms~ 012-6715001 (Eyla Hamzah) 
Email~ eyla7905@gmail.com 
Shaklee ID ~ 868889

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.