mamaqaira choice

mamaqaira choice
Shaklee Independent Distributor at Puncak Alam and Saujana Utama Selangor. Delivery throughout Malaysia | eyla7905@gmail.com | 012-6715001 | ID: 1131998

Selamat Datang

BLog ini khas untuk semua pembaca...pelbagai info & perkongsian tentang vitamin/supplement semulajadi untuk kesihatan seisi keluarga...istimewa juga untuk ibu mengandung, ibu menyusu dan ibu berpantang…

Khamis, 10 Januari 2013

Keselamatan dan Kualiti Omega Guard Terjamin

Omega guard adalah 3 kali lebih tumpat dari ketumpatan hati minyak ikan. Berbanding dengan produk omega di pasaran, omega guard merupakan minyak ikan paling tulen di dunia yang mengandungi rangkaian spektrum penuh 7 jenis asid lemak omega 3 semulajadi termasuk EPA, DHA, ALA dan banyak lagi. Satu sajian omega guard dapat membekalkan 905mg asid lemak omega-3 EPA dan DHA.

Kebanyakan pengusaha kilang menggunakan kaedah penyulingan tekanan tinggi untuk mengekstrak minyak ikan, akan tetapi kaedah ini bukan hanya akan memusnahkan sesetengah nutrien, malah ia juga tidak dapat menapis kandungan logam yang membahayakan kesihatan.

Berbeza dengan Shaklee...kaedah apa yang digunakan??...jom teruskan membaca untuk dapatkan info ;)


Shaklee menggunakan kardah ultratulen bergred farmaceutikal teknologi terkini untuk menghasilkan omega guard. Ia dihasilkan melalui satu proses penyulingan proprietari tiga molekul untuk mengekstrak asid lemak omega-3 yang tulen dan paling semulajadi sementara menyingkirkan logam berat yang merbahaya dan sangat toksik.

Cadangan Pengambilan
Untuk penjagaan kesihatan : 2 kali sehari (2-4 kapsul setiap kali) sebelum atau selepas makan.
Untuk sakit tulang, kolestrol tinggi, tekanan darah tinggi : 2 kali sehari (2 kapsul setiap kali)



** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration.
These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease


 Berminat? ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sms~ 012-6715001 (Eyla Hamzah)
Email~ eyla7905@gmail.com
Shaklee ID ~ 868889

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.