mamaqaira choice

mamaqaira choice
Shaklee Independent Distributor at Puncak Alam and Saujana Utama Selangor. Delivery throughout Malaysia | eyla7905@gmail.com | 012-6715001 | ID: 1131998

Selamat Datang

BLog ini khas untuk semua pembaca...pelbagai info & perkongsian tentang vitamin/supplement semulajadi untuk kesihatan seisi keluarga...istimewa juga untuk ibu mengandung, ibu menyusu dan ibu berpantang…

Isnin, 12 November 2012

Testimoni Alfalfa..


kesinambungan daripada PETUA yang saya kongsikan semalam, ini dia saya share satu testimoni seorang pengguna Alfalfa. Beliau awalnya merancang untuk hamil, was-was nak amik Alfalfa ke tidak, tapi akhirnya ambik jugak setelah mengetahui khasiat dan kepentingan Alfalfa ni. Dan beliau sharekan berita gembira bila tak sampai sebulan mengamalkan Alfalfa, akhirnya rezeki ALLAH berikan.. 


Alfalfa dapat membantu tubuh badan kita meredakan masalah keputihan, ia juga membantu para wanita mengatasi masalah sakit ketika bersama..haa.. ni yang nak cite in-detail kena PM saya.. Blog ni public kang terkeluar lak yang censored2 ni.. mak aihh.. lagi haruuu.. Selain itu, gabungan Alfalfa dan Vitamin E amat sesuai untuk wanita dan lelaki untuk intimacy..

So, para wanita sekalian, ada masalah berkaitan keintiman boleh PM saya atau emel saya sebab nak cite kat sini tak berapa sesuaiiii... sebab ni private life kan? So, better kita emel2 or PM ni.. pastinya konsultasi percuma diberikan kepada anda EXCLUSIVELY untuk anda yang membeli dengan saya... 
credit :lia



Untuk Pertanyaan & Promosi Terkini : Sms~ 012-6715001 (Eyla Hamzah) Email~ eyla7905@gmail.com Shaklee ID ~ 868889 Order Form

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.