mamaqaira choice

mamaqaira choice
Shaklee Independent Distributor at Puncak Alam and Saujana Utama Selangor. Delivery throughout Malaysia | eyla7905@gmail.com | 012-6715001 | ID: 1131998

Selamat Datang

BLog ini khas untuk semua pembaca...pelbagai info & perkongsian tentang vitamin/supplement semulajadi untuk kesihatan seisi keluarga...istimewa juga untuk ibu mengandung, ibu menyusu dan ibu berpantang…

Ahad, 21 September 2014

TeKad itu...Biarlah Rahsiaku

Teks: MamaQaira

Alhamdulillah...dapat bangun bertahajud kepadaNya pagi ni, syukur atas segala nikmat yang engkau kurniakan kepadaku. Buka mata jer masih dapat melihat anak-anak dan suami yang nyenyak dalam lena. Puas dapat melihat wajah-wajah yang tenang masih berada disampingku, wajah-wajah kesayanganku..penghibur hatiku setiap masa.

Pagi ni jua terdetik satu tekad, satu azam...mungkin masih belum terlewat bagiku. Hanya setelah membaca secebis ayat dari seorang insan yang benar-benar hebat di mataku, dan insan ini memang hebat kerana ramai sangat idolanya. Aku kagum dengan semangatnya, kejayaannya, keikhlasannya, sangat hebat tapi masih begitu humble, sangat teruja dengan setiap kata-katanya...terima kasih kepada insan ini yang benar-benar telah membuatkan aku tersedar.

Apapun azamku..?tekadku..?siapakah dia...?biarlah rahsia..hahaha
yang penting apakah aku dapat laksanakan TEKAD ku itu, berapa lama aku mampu laksankannya...hanya waktu yang akan menjawab.

IN PROGRESS...!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.