mamaqaira choice

mamaqaira choice
Shaklee Independent Distributor at Puncak Alam and Saujana Utama Selangor. Delivery throughout Malaysia | eyla7905@gmail.com | 012-6715001 | ID: 1131998

Selamat Datang

BLog ini khas untuk semua pembaca...pelbagai info & perkongsian tentang vitamin/supplement semulajadi untuk kesihatan seisi keluarga...istimewa juga untuk ibu mengandung, ibu menyusu dan ibu berpantang…

Ahad, 17 Ogos 2014

Anak Anda Sering Demam?

Assalamualaikum…

Anak-anak sering demam? Hampir setiap bulan mesti ade jer rekod kt klinik…adehh lagi tak sanggup time nak bagi makan ubat…punyalah seksanya nak perabihkan tiga empat jenis ubat yang doctor bagi setiap kali pergi klinik. Kalau demam selalunya disertai selesema dan batuk-batuk, ubat pun bermacam-macamlah termasuk antibiotic yang selalu ada. Kadang-kadang susah pulak nak baik tu…elok sekejap demam lagi, kita pun tukar-tukar klinik konon ubat kat klinik tu tak baguslah...hakikatnya memang jauh lebih baik jika kita dapat elakkan daripada mengambil sebarang ubat-ubatan.

Macamana Nak Elak daripada Ubat?

Kita amik ubat bila kita sakit jer…ker ada jugak orang telan ubat saje-saje sebab hobi? Normally takde la kann…jadi kenelah berusaha untuk sihat. Amalkan gaya hidup dan pemakanan sihat serta pengambilan makanan tambahan atau supplemen.

Sebenarnya anak-anak yang sering demam, selesema dan batuk yang berulang-ulang kali datang disebabkan tahap sistem imunnya yang rendah. Tambahan pula anak-anak yang dihantar ke taska, sekolah ataupun yang selalu dikelilingi orang ramai. Memang tersangat mudah terkena jangkitan.

Meningkatkan Sistem Imun Badan

Tubuh memerlukan sokongan daripada pengambilan makanan tambahan akibat daripada kekurangan zat mineral dan vitamin daripada pengambilan diet harian yang tidak seimbang.

Shaklee menyediakan pilihan yang bijak dan mudah iaitu dengan SET IMUN BOOSTER. Set ini dapat meningkatkan system pertahanan badan. Ianya berkesan dan selamat, tidak memudaratkan kesihatan kanak-kanak kerana 100% semulajadi, tidak mengadungi perasa, pewarna, dan pengawet tiruan serta telah diuji dengan lebih 80,000 ujian termasuk ujian klinikal. Dan yang paling penting produk shaklee diuji ke atas manusia sahaja. Shaklee tidak menggunakan sebarang jenis haiwan dalam uji kaji mereka.

Sejak saya sendiri memberikan supplemen untuk anak-anak, Alhamdulillah…masuk ni dah tahun kedua saya belum bawa anak-anak ke klinik lagi sebab demam dan selesema mahupun batuk. Semuanya dengan izin Allah jua..kita hanya berusaha mencari yang terbaik.



Set Imun Booster yang membantu melengkapkan dan meningkatkan sistem imun adalah:

Omega Guard, Mealshake dan Chew Vita-C Plus
(Untuk Kanak-Kanak Umur 2 Hingga 3 Tahun)

Omega Guard, Mealshake dan Nutriferon Shaklee, Chewable Vita-C Plus
(Untuk Kanak-kanak Umur 4 Tahun Hingga 12 Tahun)

Omega Guard, Nutriferon, B Complex, Lecithin,  Chewable Vita-C Plus
((Untuk Kanak-kanak 12 tahun Ke Atas)




Vitamin-vitamin shaklee ini membantu meningkatkan sistem pertahanan tubuh terhadap jangkitan virus, bakteria, kulat dan radikal bebas yang mudah menyerang system pertahanan tubuh kanak-kanak
Kombinasi set kesihatan kanak-kanak ini juga membantu anak lebih cerdik, menguatkan daya ingatan, membantu anak lebih fokus, ceria, berat badan bertambah, aktif secara normal, dan membantu meningkatkan selera makan anak anda.



These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.