mamaqaira choice

mamaqaira choice
Shaklee Independent Distributor at Puncak Alam and Saujana Utama Selangor. Delivery throughout Malaysia | eyla7905@gmail.com | 012-6715001 | ID: 1131998

Selamat Datang

BLog ini khas untuk semua pembaca...pelbagai info & perkongsian tentang vitamin/supplement semulajadi untuk kesihatan seisi keluarga...istimewa juga untuk ibu mengandung, ibu menyusu dan ibu berpantang…

Jumaat, 5 Julai 2013

Resepi Bancuhan ESP dan MEALSHAKES

Bagi anda yang mungkin tidak menggemari rasa soya, tetapi masih ingin mengambil ESP kerana khasiat dan pelbagai manfaatnya...anda boleh mencuba resepi bancuhan yang saya kongsikan di bawah. Menjadikan minuman kegemaran anda lebih lazat dan tentunya lebih berkhasiat.              

Resepi Best

Siapa yang Boleh dan Tidak Boleh Mengambil ESP?
Hanya individu yang mempunyai masalah buah pinggang dan kesukaran memproses protein sahaja yang TIDAK digalakkan mengambil ESP.
Sesuai untuk semua lapisan, jika anda:

1. Ibu-ibu yang sibuk è ESP membantu memberi tenaga berpanjangan, badan lebih sihat dan kekal cergas.

2. Wanita yang ingin menguruskan badanè Hanya bancuhan ESP dengan minuman kegemaran pada setiap pagi sebelum sarapan, memberikan rasa kenyang yang lebih lama.

3. Ibu-ibu yang menyusu anakè Membantu memperbanyakkan dan mengekalkan permintaan (supply) susu di samping digabungkan dengan pengambilan air yang secukupnya serta proses pengepaman susu yang konsisten.

4. Pesakit kencing manisè Mempunyai indeks glisemik yang rendah, melambatkan penyerapan glukosa dalam darah dan mengawal paras glukosa.

5. Wanita yang mementingkan penjagaan kulit mukaè Membantu menghilangkan parut jerawat di muka, menjadikan kulit muka halus-mulus, gebu dan berseri untuk tatapan si dia yang tersayang. WOW…!!!


DAN untuk lelaki juga…pendek kata sesuai untuk anda, saya, kita dan semua yang sihat dan ingin kekal sihat. Insha-Allah….

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.