mamaqaira choice

mamaqaira choice
Shaklee Independent Distributor at Puncak Alam and Saujana Utama Selangor. Delivery throughout Malaysia | eyla7905@gmail.com | 012-6715001 | ID: 1131998

Selamat Datang

BLog ini khas untuk semua pembaca...pelbagai info & perkongsian tentang vitamin/supplement semulajadi untuk kesihatan seisi keluarga...istimewa juga untuk ibu mengandung, ibu menyusu dan ibu berpantang…

Selasa, 5 Februari 2013

Kelebihan Omega Shaklee Berbanding Selainnya..


Salam everybody..kali ni just nk share kebaikan Omega Guard Shaklee jer..
Kenapa anda perlu pilih Omega Guard jika ingin mendapatkan sumber minyak ikan terbaik? Bukan ingin merendahkan kualiti produk yang lain, cuma untuk pengetahuan anda semua...inilah kualiti Omega Guard yang perlu anda tahu. Tersangat banyak manfaatnya, tapi kali ni fokus saya pada kualitinya terlebih dahulu. Dalam entry saya yang lepas telah dikongsikan tentang manfaat serta kepentingan dan mengenali Omega 3. 

Tahukah anda?
Minyak ikan Omega 3 yang biasa, hanya melalui satu proses penyulingan yang ringkas (simple process of distillation) untuk memisahkan minyak ikan asli daripada bahagian ikan yang lain serta membuang segala bendasing.

Manakala minyak ikan yang berkualiti tinggi melalui proses penyulingan molekul kedua (double molecular distillation). Ini akan membuang saturated fats dan bahan selain asid lemak Omega 3. Penyulingan ini akan menghasilkan minyak ikan yang lebih tulen dan membuang lebih banyak bahan tercemar seperti merkuri dan logam berat yang lain yang terdapat dalam ikan tersebut. Oleh sebab itu, suplimen minyak ikan yang melalui 'double molecular distillation' bukan sahaja lebih terjamin kebersihannya, malah mengandungi lebih kepekatan asid lemak Omega 3.

TETAPI...

Omega Guard Shaklee bukan sahaja melalui double molecular distillation, malah triple molecular distillation iaitu Peyulingan pemeringkatan 3 kali. Melalui proses Triple Molecular Distillation itu pastinya minyak ikan Omega Guard Shaklee lebih terjamin kebersihan dan tahap keselamatannya, malah lebih tinggi kepekatannya berbanding jenama lain.




Realiti dunia hari ini penuh dengan pencemaran, plus, ikan ade kandungan merkuri…sebab itulah anda perlukan Omega Guard Shaklee kerana ianya natural, malah ultra-pure and also the finest fish oil in the world!


** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease 

 Ingin mencubanyee...?
 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
Sms~ 012-6715001 (Eyla Hamzah) 
Email~ eyla7905@gmail.com 
Shaklee ID ~ 868889

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.